Składanie zamówień – krok po kroku.

UWAGA

Prosimy mieć na uwadze, że obsługujemy tylko i wyłącznie klientów prowadzących działalność gospodarczą, nie wystawiamy paragonów na osoby fizyczne.

Dziękujemy Ci za wizytę na stronie naszej drukarni. Jeśli chcesz złożyć zamówienie, to chętnie pomożemy Ci w łatwym i szybkim złożeniu zamówienia wystarczy, że zastosujesz się do wskazówek.

Wyślij proszę na podany adres drukarnia@macma.pl wyszczególnione poniżej materiały i informacje:
 

Wyślij proszę na podany adres e-mail wyszczególnione poniżej materiały informacyjne:

  • Jaki produkt chcesz oznakować wysyłając do nas dodatkowo jego zdjęcie (pamiętaj niech będzie ostre, czytelne i możliwe do powiększenia) ewentualnie może też być link do jego obejrzenia.
  • Podaj proszę preferowane miejsce do znakowania na produkcie z podanym wymiarem (szerokość i wysokość) a my ocenimy jego możliwości (mile widziana wizualizacja, jeśli potrafisz ją zrobić). Jeśli będzie potrzeba przygotujemy dla Ciebie poglądową wizualizację odpłatnie.
  • Prześlij proszę plik z projektem graficznym (i wzorem do znakowania) . To bardzo ważne, bo to na jego podstawie przygotowujemy wyceny. Jeżeli nie jesteś grafikiem – sprawdzisz poprawność pliku powiększając go – ma być czytelny/ostry/bez pikseli –  kwadracików.  Fachowca prosimy o przesłanie plików zapisanych w formacie eps, ai, cdr lub pdf z tekstem zamienionym na krzywe, w skali 1:1.

 

  •  Podaj proszę kolory do znakowania jakie są w twoim pliku graficznym używając do tego skali PANTONE C (taka obowiązuje w naszej drukarni).  Nie wiesz o co chodzi? Żaden problem – już wyjaśniam. Najprościej mówiąc jest to system identyfikacji kolorów. Znajdziesz go między innymi na tej stronie: https://www.pantone.com/color-finder  przykładowo PANTONE 485 C – intensywny ciemny czerwony.
  • Podaj proszę ilość produktów które chcesz oznakować (np. 300 szt. długopisów i 200 szt. etui do długopisów).
  • O ile to możliwe (a na pewno będzie pomocne) określ w jakiej formie produkt będzie do nas dostarczony np. etui pakowane w jednostkowych woreczkach zapakowanych w jednostkowych kartonikach. Całość w zbiorczym kartonie po 50 sztuk każdy, itp.
  • Podaj sposób i termin dostawy oraz formę odbioru po znakowaniu

– dostarczę osobiście/ odbiorę osobiści

– dostawa kurierem, firma UPS, nr. listu przewozowego UP 1445……, itp.

– wysyłka no name do klienta końcowego (no name oznacza anonimowość drukarni w tym procesie. Jest tylko adres do wysyłki i dane nadającego przesyłkę – czyli Twoje).

Podane powyżej informacje są podstawą do określenia kosztów znakowania, terminu realizacji zlecenia oraz kosztów transportu. W trakcie naszej dalszej korespondencji po zgromadzeniu wszystkich parametrów przygotowujemy wycenę za znakowanie i jeśli jest zaakceptowana ustalamy warunki i datę dostawy. Pamiętaj, że wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.

Następnie zakładam folder nowemu klientowi w naszej bazie gdzie przetrzymuję potrzebne pliki i zdjęcia niezbędne do realizacji zlecenia.

Jeśli uznamy, że jest potrzebne zdjęcie do akceptacji po wykonaniu próby lub 1 sztuki robię zdjęcia i przesyłam je do klienta z prośbą o akceptację. Jeśli są uwagi – korygujemy je. Jeśli mamy akceptację  kierujemy zamówienie do działu produkcji, potem przystępujemy do realizacji i wysyłamy Ci gotowe zamówienie.

Pierwsze 3-4 realizacje realizowane są na przedpłatę. Informację i FV z przedpłatą przesyłam klientowi do zapłaty po informacji, że prace dobiegają końca lub są właśnie zakończone. Po zaksięgowaniu wpłaty towar wysyłamy w wybrany przez Ciebie sposób.