Coraz więcej firm decyduje się na znakowanie odzieży. Produkty, które wybierają to przede wszystkim: czapki z daszkiem, kapelusze, t-shirty, kurtki, polary, softshelle, koszulki polo, kamizelki i bezrękawniki, czapki zimowe, bluzy, swetry oraz odzież roboczą oraz gastronomiczną.
Znakowanie odzieży stało się niezwykle popularne z powodu kilku czynników. Rozwój technologiczny i rozbudowa parku maszynowego pozwala nam na przyjęcie ogromnej ilości odzieży do znakowania. Przygotowanie matryc lub ustawienia komputerów stało się prostsze i zdecydowanie szybsze. Technologia wpłynęła zatem na szybkość realizacji zleceń. A co za tym idzie, także na obniżenie cen na wszystkie usługi znakowania odzieży. Odpowiednie maszyny wykonujące haft komputerowy, są w stanie w bardzo krótkim czasie wykonać znakowanie odzieży i to w kilku kolorach!
Odpowiedź jest niezwykle prosta – ponieważ chcą zwiększyć rozpoznawalność marki lub ją skutecznie utrwalić. Należy brać po uwagę fakt, że znakowanie odzieży to reklama, która samoczynnie rozprzestrzenia się poza siedzibę firmy. Często znakowana odzież zabierana jest na wycieczki zarówno te bliskie jak i dalsze. Odpowiednio znakowana odzież chętnie wybierana jest podczas codziennego dnia. Dodatkowo znakowanie odzieży to proces trwały – są to rzeczy wielokrotnego użytku, które służą nam przez bardzo długi okres czasu. Dodatkowym atutem znakowania odzieży jest fakt, iż wielu pracowników bardzo chętnie utożsamia się z firmą, w której pracują, lub z firmą od której otrzymała ten rodzaj gadżetu reklamowego. Zobacz jakie znaczenie znakowanie odzieży ma dla nas!
Oczywiście, że tak! Czy duże marki jak Coca-Cola, Tesla, Mercedes czy też Google, rezygnują ze znakowania odzieży? Naturalnie nie tylko nie rezygnują a wręcz poszerzają swój asortyment. Dodatkowo marki odkryły, że na znakowanych towarach mogą zarobić ogromne pieniądze. Utożsamianie się użytkowników z danym produktem/marką sprawia, że chętnie sięgają po znakowaną odzież swojej ulubionej marki.
Czasami nieświadomie możemy przyczynić się do ogromnego sukcesu marketingowego. Za przykład posłużmy się jednym z głównych dyskontów spożywczych w naszym kraju. Niedawno wypuścili „kolekcję” swojej znakowanej odzieży, która samoczynnie stała się ogromnym hitem sprzedażowym! Dodatkowo znakowana odzież promowana była przez wpływowych influanserów – i to całkowicie za darmo.
Znakowanie odzieży ma wiele zalet, o których sukcesywnie będziemy pisać na naszym firmowym blogu.