75 / 100

Galeria zdjęć - nadruk logo

Znakowanie produktu powierzonego - przygotowanie i galeria

sito

Sitodruk, Druk Transferowy, Tampodruk

Nowoczesny park maszynowy i wykwalifikowana kadra pozwalają na przyjęcie zleceń, których nie podejmuje się konkurencja. Nasza drukarnia zdobyła zainteresowanie wielu firm na starym kontynencie, wykonujemy znakowania dla klientów z Niemiec, Francji oraz innych krajów europejskich. Poza jakością wykonywanych nadruków dodatkowo zyskujesz: Pieniądze – ograniczasz koszty logistyki związanej z transportem towaru od dostawcy do drukarni, dodatkowo istnieje możliwość dostarczenia gotowych materiałów do wskazanego miejsca Czas – znakowanie odbywa się na miejscu, dzięki czemu gotowy produkt możesz otrzymać już w ciągu 48 godzin. Bezpieczeństwo – dzięki powierzeniu całości prac jednej firmie uzyskujesz gwarancję na każdy aspekt zakupionego towaru.

Od stanu faktycznego gadżetu, poprzez jakość na druku, na dostarczeniu na wskazane miejsce i czas kończąc. W związku z licznymi pytaniami Klientów odnośnie sposobu poprawnego przygotowania materiałów na potrzeby naszej drukarni, oferujemy Państwu poniższe wyjaśnienia. Drukarnia MACMA oferuje wiele różnych technik znakowania materiałów reklamowych, co wiąże się z odpowiednim przygotowaniem nadruku w zależności od wykonywanego znakowania.

Techniki drukarskie wymagające przygotowania klisz, które później będą odwzorowywane na światłoczułych siatkach oraz płytkach, których kształt definiuje wygląd nadruku. Do poprawnego wykonania wysokiej jakości znakowania potrzebne są pliki w formacie wektorowym, gdzie cały projekt nadruku jest w postaci krzywych. Wszystkie teksty powinny być przekonwertowane na krzywe wektorowe, podobnie jak wszystkie znaki i grafika muszą być przedstawione za pomocą obiektów wektorów. Obiekty wektorowe powinny zawierać poprawne informacje odnośnie kolorystyki, jaka ma być odwzorowana przy drukowaniu. Kolorystyka znakowania powinna być podana za pomocą wzornika PANTONE® Solid Coated lub HKS® K. Wzorowo przygotowany plik nie posiada żadnych konturów oraz jest poprawnie pospawany i poprzycinany – nie ma żadnych zbędnych obiektów w projekcie, które mają zasłaniać, przykrywać lub poprawiać inne widoczne elementy projektu.


Minimalne grubości linii oraz innych drobnych elementów, w przypadku Sitodruku oraz Transferu nie powinny być mniejsze niż 0,35 mm. Tampodruk oferuje bardziej precyzyjne znakowanie i minimalna grubość linii lub innych elementów wynosi 0,1 mm.
Tampodruk wrocław- technika, w której przenosi się farbę drukarską z matrycy na przedmiot za pomocą specjalistycznego stempla zwanego tamponem. Dobranie odpowiedniej farby pozwala na zadrukowywanie powierzchni takich jak: szkoło, metal, guma, plastik, drewno, skóra; dowolnych kształtów. W reklamie ma swoje zastosowanie najczęściej w znakowaniu: długopisów, zapalniczek, otwieraczy, żetonów, prezentów ipt. W przypadku wykorzystywania koloru tła podłoża do znakowania (co zdarza się bardzo często), lub przy znakowaniu logo, które zawiera elementy puste, tak zwane wybranie – sugerujemy by owo wybranie miało grubość 0,5 mm przy Sitodruku i Transferze, 0,2 mm w przypadku Tampodruku. Dla przykładu, nadruk logo na białym segmencie parasola, gdzie biały kolor poszycia będzie wykorzystany jako tło dla białego napisu. Będzie to nadruk Sitodrukiem, więc grubość napisu musi być nie mniejsza niż 0,5 mm.

dtg

Druk Bezpośredni, Fototransfer, Sublimacja

Pliki wektorowe są jak najbardziej mile widziane przy tych technikach znakowania, niemniej są to druki cyfrowe, więc można również wykorzystywać wysokiej jakości mapy bitowe. Mapa bitowa powinna być zapisana w rozdzielczości nie mniejszej niż 300 DPI przy zachowaniu oryginalnych rozmiarów znakowania, oraz należy pamiętać o przygotowaniu wektorowego wykrojnika (nie dotyczy to plików wektorowych, wykrojnik można stworzyć za pomocą kilku kliknięć na podstawie poprawnego wektora, czego niestety nie można wykonać przy pracy z bitmapami). Drukarki cyfrowe wykorzystują kolory CMYKa, tak więc wszystkie kolory PANTONE, HKS, RGB oraz inne zostaną automatycznie przekonwertowane na paletę CMYK, co może wiązać się z pewnymi zniekształceniami barwnymi, na które nie mamy wpływu. Druk Bezpośredni oraz Sublimacja nie wymagają przygotowania żadnych spadów Podczas przygotowania pliku pod Fototransfer, należy pamiętać o 2 mm spadach wokół projektu. Nadruk Fototransferowy jest wycinany ze specjalnej folii przy pomocy plotera tnącego, więc dobrze jest wziąć pod uwagę drobne przesunięcia noża podczas wycinania. Jeśli nie chcemy by białe tło wynikające z koloru folii pojawiało się przy liniach cięcia, należy uwzględnić spady w projekcie.

lsr

Znakowanie Laserowe – Grawer

W przypadku obróbki termicznej, preferowane są również pliki wektorowe, ale należy pamiętać o tym, by projekt był przygotowany w wariancie jednokolorowym. O ile znakowanie laserowe pozwala na wykorzystanie rastra, to trzeba się liczyć z tym, że wszystkie kolory zostają przekonwertowane na skalę szarości i taki zabieg często zwraca mało satysfakcjonujący rezultat. Poniżej przykład wzorowo przygotowanego pliku wektorowego na Grawer.

haft

Haft komputerowy

Haft komputerowy na zamówienie
Haft we Wrocławiu i okolicach (oraz cała Polska z dostawą) Wykonujemy haft komputerowy zarówno na odzieży z własnych katalogów, jak i na ubraniach dostarczonych przez klienta. W naszej szerokiej ofercie znajdziesz wszystko, co może Ci być potrzebne do wykonania swoich reklam. Dzięki temu możesz zamówić u nas maszynowy haft logo na ubraniach bez wychodzenia ze swojej firmy, składając zamówienie poprzez e-mail. Realizujemy zamówienia z Warszawy i z całej Polski w możliwie najkrótszym czasie, przy zachowaniu najwyższej staranności. Wszelkie szczegóły zamówienia ustalamy online, dzięki czemu nie musisz przyjeżdżać do naszej siedziby na czasochłonne spotkania. Dzięki nam zyskasz ubrania z trwałym logo i przekonasz się, że haftowanie komputerowe to skuteczna metoda zdobienia odzieży. Nie jesteś pewien, czy będziesz zadowolony z zakupu? Na życzenie możemy wykonać i wysłać próbny haft komputerowy i przekonać Cię, że warto w niego zainwestować.

Haft komputerowy to jedna z najbardziej efektownych i prestiżowych metod. W drukarni MACMA haft komputerowy realizowany jest przy wykorzystaniu nowoczesnych maszyn hafciarskich sterowanych przy użyciu komputerów, które dysponują szeroką paletą kolorów nici. Dzięki tym rozwiązaniom ubrania firmowe noszone przez Twoich pracowników i materiały reklamowe zyskają na elegancji. Haft logo wykonujemy zarówno na odzieży o grubszej gramaturze, jak ciepłe, grube polary, oraz na cieńszych tkaninach. Kiedy warto stosować haft komputerowy? Polary - jest to poza naszywką jedyna metoda znakowania umożliwiająca oznakowanie tego typu odzieży Oficjalne koszule lub koszulki polo - haft podnosi prestiż odzieży, dlatego w przypadku odzieży biznesowej warto wzbogacić ją o logotyp w wersji haftowanej Softshelle
- haft redukuje ryzyko migracji barwnika, a utrata właściwości wodoopornych poprzez dziurawienie kurtki to jeden z głównych mitów.

zalety haftu komputerowego:
-gwarancja trwałości haft nie blaknie, nie kruszy się,
- można go bez przeszkód prać i prasować.
- przy dużych ilościach może okazać się tańszy niż nadruk
- jednorazowy program hafciarski
wady
- nie pozwala na odwzorowanie wszystkich szczegółów logotypu
- wysoki koszt przy małych ilościach

Na czym polega haft komputerowy?
Haft komputerowy jest najpopularniejszą metodą zdobienia odzieży, jego proces to nic innego jak wyszywanie wzorów przy użyciu nici. Stosowane do tego są jednak specjalne maszyny sterowane za pomocą komputera, dzięki czemu uzyskujemy szybki interwał między pojedynczymi wkłuciami nici, co znacząco przyśpiesza realizację haftu. Główna różnicą miedzy samymi maszynami jest ilość obsługiwanych nici przy hafcie. Hafciarki jedno- lub dwuigłowe nie pozwolą na wykonanie skomplikowanych haftów, jednak mając już do dyspozycji rozbudowaną maszynę z obsługą kilkunastu igieł, pracujących w tym samym momencie, otwierają się przed nami drzwi do tworzenia złożonych, kolorowych haftów.

Same nici w hafcie komputerowym to jednak nie wszystko. Aby haft nie zniekształcał materiału i tworzył spójny kształt, zgodny z oryginałem konieczne jest zastosowanie flizeliny, czyli materiałowej warstwy umieszczanej po wewnętrznej stronie odzieży. Jest ona niewidoczna dla oka, a pozwala utrzymać haft w ryzach, nawet podczas prania, co gwarantuje bardzo wysoką trwałość wykonanego zdobienia przy użyciu techniki haftu komputerowego.

Haft komputerowy na odzieży - cena?

Decydując się na zastosowanie haftu komputerowego na Twojej nowej odzieży firmowej, musisz pamiętać o kilku czynnikach, które determinują zarówno cenę, jak i samą możliwość haftu. Rozmiar logo i jego elementów - w przeciwieństwie do innych metod znakowania, haft komputerowy potrzebuje spełniać określone wymogi, aby mógł zostać wykonany. Szczególnie dotyczy to napisów, gdzie wysokość litery nie może być mniejsza niż 5 mm, dlatego chcąc wyhaftować długi napis, musimy zastosować proporcjonalną szerokość względem wysokości napisów.

Natomiast cena określana jest w głównej mierze przez pole powierzchni haftów, a dokładniej ilości ściegów, czyli odcinków nici przewleczonych podczas haftowania między jednym a drugim wkłuciem igły. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na koszt pojedynczego haftu jest czas haftowania logotypu. Nawet mało skomplikowane logo może okazać się kosztowne, jeśli poszczególne elementy znajdują się w dużych odstępach, co wymusza na maszynie wykonanie przerwy i kalibrowanie następnego miejsca do wkłucia igły.

Jaka odzież nadaje się do haftu?

Haft komputerowy wykonujemy na ubraniach, dostępnych w naszych katalogach, czyli na: T-shirtach, koszulkach, bluzach, polarach, kurtkach, kamizelkach, czapkach zimowych, z daszkiem i innych nakryciach głowy, plecakach, torbach, kocach, ręcznikach np ręcznikach hotelowych
Nie każdy materiał da się wyhaftować, zachowując jego strukturę. Niektóre z nich, mimo możliwości wykonania haftu, są przez nas odradzane ze względu na obniżony komfort użytkowania. Haft komputerowy na koszulkach t-shirt - to jeden z tych typów odzieży, który jak najbardziej może zostać wyhaftowany, aczkolwiek trzeba pamiętać o jednym, bardzo ważnym czynniku. Umieszczenie haftu na piersi, rękawie bądź karku nie wpływa znacząco na komfort noszenia koszulki. Jeśli jednak zdecydujemy się na duży haft na plecach bądź klatce piersiowej, musimy pamiętać, że ze względu na mniejszą gramaturę materiału, wykonany haft znacząco usztywni koszulkę, tworząc utwardzoną powierzchnię, przypominającą skorupę. Użytkowanie takiej koszulki może znacząco wpłynąć na swobodę ruchów, dlatego w przypadku większych zdobień na t-shirtach, sugerujemy trwałe metody nadruków.

- Haft na kamizelkach odblaskowych i kurtkach wiatrowych - są to materiały cieńsze nawet od koszulki t-shirt, ingerencja igły może skutkować zniszczeniem materiału, dlatego w tym przypadku również proponujemy zastosowanie nadruku, nawet dla małych logotypów.

- Haft na odzieży roboczej - jak wiadomo, odzież tego rodzaju nieraz przechodzi przez ciężkie próby wytrzymałościowe, dlatego również wykonane logo powinno dotrzymywać kroku w trwałości. W przypadku haftu nie musimy martwić się o temperaturę prania brudnej odzieży roboczej, nawet podczas użycia wysokich temperatur i silnej chemii piorącej, kształt haftu pozostanie nienaruszony.

- Produkty nylonowe - najczęściej dotyczy to kurtek puchowych i bezrękawników, wykonanych ze śliskiego materiału. Niestety pomimo dobrej termoizolacji, zewnętrzna powłoka nie zawsze jest przystosowana do zaabsorbowania kleju tekstylnego, w efekcie czego umieszczone logo posiada obniżoną trwałość przylegania i najzwyczajniej w świecie w krótkim czasie może ulec odklejeniu. W tym przypadku, sugerujemy zastąpienie nadruku, właśnie metodą haftu komputerowego.

- Koszulki polo i koszule biznesowe - w tym przypadku nie istnieje żadne formalne przykazanie dotyczące haftu, aczkolwiek są to produkty, które najczęściej pełnią funkcję reprezentatywną, dlatego umieszczenie haftu komputerowego na piersi lub kołnierzyku znacząca zwiększa prestiż i postrzeganie pracownika w koszulce polo lub koszuli biznesowej.

Rodzaje haftu komputerowego

Samą technikę haftu, możemy podzielić na 3 odrębne grupy w zależności od sposobu wykonywania. Haft bezpośredni - najbardziej popularna odmiana haftu, polegająca na wykonaniu go bezpośrednio na odzieży. Haft pośredni - w tym przypadku haft wykonywany jest na osobnym nośniku materiałowym, który następnie zostaje przyszyty do odzieży. W dużym skrócie, haft pośredni to nic innego jak naszywka. Haft 3D - bez wątpienia jest to najbardziej efektowna odmiana haftu, polega na wypychaniu kształtu specjalnie przygotowaną gąbką, która następnie jest obszywana nićmi, tworząc efekt trójwymiarowy. O ile sam haft komputerowy stawia sporo wymagań względem rozmiaru logo, o tyle haft 3D nadaje się głównie do prostych, najczęściej tekstowych zdobień o powierzchni umożliwiającej aplikację gąbki pod ściegi nici.

Haft czy nadruk - odwieczny dylemat znakowania
Jest to bez wątpienia najczęściej pojawiające się pytanie wśród naszych klientów, na które tak naprawdę nie istnieje jednoznaczna odpowiedź — wyboru należy dokonać po ustaleniu kilku, kluczowych czynników. Rodzaj odzieży - jak już wcześniej wspominaliśmy, niektóre materiały nie są przeznaczone do haftowania lub komfort ich użytkowania z haftem jest znacząco obniżony. Zachowanie parametrów - dotyczy to szczególnie wodoodpornych kurtek. O ile wykonanie małego haftu nie wpłynie znacząco na wodoodporność, o tyle duży haft na plecach naruszy już strukturę materiału w stopniu na tyle znaczącym, że tył kurtki będzie gorzej znosił opady atmosferyczne, efektem czego będzie przemakanie kurtki nawet z wysoką wododpornością
Nakład zamówienia - haft na odzieży

Haft komputerowy nie należy do najtańszych metod znakowania. Jeśli interesuje Cię mała ilość, musisz liczyć się z podwyższonym kosztem wykonania zdobienia, bez wątpienia zawsze cena jest znacząco wyższa od nadruku. Wiąże się to z szeregiem czynności koniecznych do haftu odzieży, bardzo często przygotowanie produkcji zajmuje więcej czasu niż sama ich realizacja. Przygotowanie produkcji - niewątpliwą przewagą haftu nad nadrukiem jest stały program hafciarski, który przygotowany tylko raz pozostaje już na stałe (oczywiście z możliwością dokonywania zmian), gwarantuje to również obniżenie kosztów przy małych nakładach, a także powtarzalność wzorów. W przypadku nadruków, matryce stosowane do ich wykonania są jednorazowe, co generuje dodatkowe koszty przy każdym kolejnym zamówieniu.

Trwałość haftu komputerowego
Jest to bez wątpienia najtrwalsza z metod zdobienia odzieży, wykazuje się wysoką odpornością na pranie, ścieranie czy blaknięcie koloru. Jednak kurczenie materiału spowodowane nieodpowiednią pielęgnacją, może skutkować zmarszczeniem się materiału w okolicach wyhaftowanego miejsca - biorąc pod uwagę jednak wszystkie czynniki przemawiające na korzyść trwałości haftu komputerowego, bez wątpienia możemy uznać go za niezniszczalną technologię.

Haft komputerowy - dlaczego warto?
Haft zdecydowanie ma przewagę zalet względem pojedynczych wad. Jest to technika o najwyższym poziomie prestiżu, która w połączeniu z metalizowanymi nićmi potrafi nacieszyć oko nawet najbardziej wybrednych osób. Jego proces, za sprawą sterowania maszyny przez komputer, jest bardzo dokładny i szybki w wykonaniu. Jeśli chcesz podnieść prestiż odzieży firmowej, noszonej przez Twoich pracowników, haft komputerowy powinien być pierwszą rzeczą braną w tym przypadku pod uwagę.