Tampodruk

Metoda tampodruku polega na nakładaniu trwałej farby drukarskiej na znakowany produkt, za pomocą miękkiego, gładkiego stempla zwanego tamponem. Oprócz farby i tamponu potrzebna jest także specjalna maszyna, nazywana tamponiarką i matryca, czyli metalowa płytka z wyrytym lub wytrawionym wzorem.

Zalety:

Uniwersalność
Stosowanie różnokształtnych tamponów pozwala na znakowanie nietypowych, często nieregularnych powierzchni. W zależności od rodzaju użytej farby możliwy jest druk na różnorodnych podłożach, w tym szkle, metalu, drewnie czy tworzywach sztucznych.
Szybkość
Technologia tampodruku umożliwia realizację zamówień wielkonakładowych w krótkim czasie.
Precyzja
Tampodruk świetnie sprawdza się w przypadku znakowania zarówno małych, jak i dużych przedmiotów, dlatego świetnie nadaje się do drukowana breloków, długopisów, a także dekoderów, routerów itp. Wykonane ta techniką nadruki są precyzyjnie i czytelne.
Niska cena
Niska cena sprawiła, że tampodruk jest dzisiaj wyjątkowo popularny zarówno w przypadku zamówień nisko, jak i wysokonakładowych.

 
TAMPODRUK
od 10 000 szt. 0,51 PLN
od 5 000 szt. 0,53 PLN
od 2 000 szt. 0,56 PLN
od 1 000 szt. 0,62 PLN
od 500 szt. 0,72 PLN
od 250 szt. 0,81 PLN
od 100 szt. 0,90 PLN
od 50 szt. 0,99 PLN
ryczałt (1-49 szt.) 130,00 PLN
KOSZTY PRZYGOTOWANIA
rozpakowanie/pakowanie 0,08 PLN
przygotowanie 45,00 PLN
powtórzenie zlecenia 20,00  PLN
UWAGA: Powyższa kalkulacja jest wyłącznie poglądowa i dotyczy znakowania zaprezentowanego na fotografii obok (ceny netto). Wszystkie wyceny znakowania produktów powierzonych są ustalane indywidualnie.

  1. Drukarnia MACMA zastrzega możliwość wykorzystania 1% towaru (lecz nie mniej niż 3 szt.) na wykonanie prób i pokrycie ewentualnych strat związanych ze znakowaniem.
  2. Zleceniodawca jest odpowiedzialny za kontrolę jakości towaru przed powierzeniem go do znakowania.
  3. Zleceniodawca jest zobowiązany do zgłoszenia ewentualnych wad towaru, przed zleceniem usługi do realizacji.
  4. Drukarnia MACMA nie prowadzi kontroli jakości towaru powierzonego oraz nie ma obowiązku zgłaszania wad Zleceniodawcy.
  5. Zleceniodawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów transportu.