Drukarka DTG Aeoon Compact pozwala na wykonanie nadruków najwyższej jakości FULLCOLOR 2400dpi na produktach takich jak T-shirty, torby bawełniane, torby non-woven czy fartuchy.
Maszyna drukuje na jasnych lub ciemnych podłożach dzięki konfiguracji CMYK+WHITE.
Druk DTG polega na cyfrowym naniesieniu tuszu bezpośrednio na produkt. Druk nie wymaga przygotowywania matryc czy sit, dzięki czemu minimalizujemy koszty przygotowalni. Dzięki użyciu rozwiązań cyfrowych DTG umożliwia personalizacje każdej pojedynczej sztuki bez dodatkowych kosztów.
Jak logo wpływa na wizerunek marki?
Krótkie formy wizualne, jakimi są: logotyp lub/oraz sygnet, są Twoim znakiem rozpoznawczym, dlatego jeśli masz swoją firmę warto, abyś wziął je pod lupę. Co mówią o Twojej marce? Jaki komunikat wysyłają do klientów, którzy na nie patrzą?
Logotyp jest jednym z elementów identyfikacji wizualnej marki, która z kolei wchodzi w skład większego procesu, jakim jest branding – budowanie świadomości marki wśród obecnych i przyszłych klientów. W skład logotypu mogą wchodzić takie elementy jak:
Myślenie nad koncepcją logotypu to ogromne pole do popisu nie tylko dla grafika, ale przede wszystkim dla Ciebie – właściciela firmy. Zanim przystąpisz do tworzenia logo lub zlecisz jego wykonanie specjalistom, powinieneś dokładnie zastanowić się nad strategią swojego brandu. To jest praca domowa, której nie możesz przegapić, jeśli chcesz budować silną, wiarygodną markę.
Jaki pytania warto sobie zadać?
Takie i wiele innych, strategicznych pytań powinieneś zadać sobie, zanim w ogóle usiądziesz do planowania wymarzonego logo. Dlaczego?
Logotyp przemawia do klientów niejako w Twoim imieniu, dlatego jego kolorystyka, fonty (ich rodzaj i wielkość) i ewentualny sygnet, powinny bardzo dokładnie odzwierciedlać to, czym Twoja marka jest i jaka chce być. Co więcej, logo – jego dopuszczalne formy oraz pole ochronne, powinno być integralną częścią identyfikacji wizualnej marki, zawartej w księdze znaku. Taki przemyślany koncept buduje spójny obraz Twojego brandu w świadomości odbiorców. To właśnie dzięki dobrej strategii przekazu oraz konsekwencji w działaniu, logotypy McDonald’s czy Nike są rozpoznawalne na pierwszy rzut oka, wywołując u odbiorców określone skojarzenia.
Jak widzisz, przemyślany logotyp to aspekt niezwykle ważny dla każdej marki. Pamiętaj, że warto często eksponować go wśród obecnych oraz przyszłych klientów nie tylko na samochodzie firmowym, w stopkach mailowych ale również na gadżetach reklamowych.
Jeśli masz już swoje logo z którego jesteś dumny, my postaramy się nanieść je w trwały sposób na wybrane przez Ciebie artykuły. Odwiedź stronę drukarni MACMA i poznaj nowoczesne, trwałe metody znakowania szerokiej gamy gadżetów promocyjnych.