W każdej firmie, która jest na etapie wzrostu, przychodzi moment, w którym podejmowana jest decyzja o znakowaniu przemysłowym. I chodź sama nazwa może być odrobinę myląca, a nazewnictwo górnolotne, to w znakowaniu przemysłowym chodzi po prostu o nałożenie firmowego logotypu, czy też hasła firmowego, na niektóre produkty. Są to zazwyczaj gadżety reklamowe takie jak: długopisy, torby, notesy, zapalniczki, smycze do kluczy, worki, czy też plecaki. Drugą najważniejszą częścią znakowania przemysłowego jest zdobienie odzieży firmowej. Najczęściej oznaczana odzież to: czapki z daszkiem, czapki zimowe, koszulki, koszule z długim rękawem, bluzy i spodnie robocze. Poznaj gadżety, które wykorzystujemy do znakowania przemysłowego na naszej stronie!
Sam proces zamawiania znakowania przemysłowego przez firmę jest bardzo prosty. Najczęściej odbywa się rozmowa telefoniczna z naszym Doradcą Handlowym, który prowadzi wywiad potrzeb. Musimy poznać wszystkie szczegóły, takie jak chociażby rodzaj znakowanego przedmiotu, ilość czy tworzywo z którego jest wykonane (w przypadku przedmiotów powierzonych). Następnie nasz Doradca przygotowuje indywidualną ofertę. Wskaże w niej najodpowiedniejszą technikę znakowania przemysłowego, a także czas realizacji i jej koszt. Znakowanie przemysłowe jest możliwe tylko w przypadku gdy firma znakująca posiada odpowiednio rozwinięty park maszynowy. Dlatego też w naszej firmie, cały czas pieczałowicie dbamy o rozwój technologiczny (między innymi poprzez wprowadzenie nowego działu Badania i Rozwoju). Dodatkowo, co również jest niezwykle istotne, posiadamy wysoce wykwalifikowaną kadrę oraz duży magazyn wysokiego składowania. Wszystkie te czynniki sprawiają, że znakowanie przemysłowe odbywa się w naszej firmie błyskawicznie. Na naszym poprzednim wpisie dowiesz się które gadżety reklamowe są często wybierane do znakowania przemysłowego – https://drukarniamacma.pl/gadzety-reklamowe-na-lato/
Znakowanie przemysłowe to rodzaj reklamy. Duże firmy zrozumiały to już bardzo dawno temu, mniejsze – stosunkowo niedawno. Odpowiednio wybrane i oznakowane przedmioty stają się powszechnie używane, nie tylko w miejscu pracy, ale także podczas codziennych czynności poza biurem. A to oznacza, że logo naszej firmy „idzie w świat” i mocno przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności naszej marki. Zatem inwestycja w ten rodzaj reklamy jest nie tylko powszechnie stosowana, ale po prostu skuteczna. Bo kto z nas nie ma w domu chociażby długopisu czy torby z logo jakiejś firmy? Dlaczego jeszcze znakowanie przemysłowe jest tak istotne? Ponieważ jak pokazuje wiele badań, użytkownicy kojarzący logo marki chętniej kupią ten produkt.